Första dagen

Första dagen på nya jobbet idag. Allt har gått jättebra verkligen. Men är helt slut. Totalt utmattad. Huvudvärk har jag fått nu också. Haha, för mycket intryck idag tror jag. Men riktigt roligt var det. Först passerkortsutbildning; check! Sen bar det av till omklädningsrummen. Vi bytte om och blev smurfar. Skönaste arbetsklädertna som jag haft på något jobb i alla fall. Men definitivt inte de snyggaste.

Guidning från omklädningsrummen till själva området som vi ska vara på. Jag kommer garanterat gå vilse flera gånger innan jag lär mig. Det är så stört stort och så ser det ju likadant ut överallt också.

Så kunde ju schemat inte blivit bättre heller. Tvåskift som matchar med Rikkis, yey! :)
Det kunde inte börja bättre! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Älskar uppdateringen! ;D Grattis till nya jobbet! Saknar dig massor! Men vi hörs i dimman på lördag ;)

2011-03-23 @ 10:27:43
URL: http://enmaxaddagisander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0