Välbehövligt

Om lite drygt 24 timmar så landar jag och Rikki i Turkiet. Så otroligt skönt att få komma bort lite. En vecka med sol, bad och bara vila. Det ska bli najs.
Lagom streesad nu såhär i förhand bara. Jag är inte van vid att resa så jag bara virrar runt och får för mig att det är übermycket som måste fixas innan. Visst är det lite saker som behöver ordnas med, men inte så mycket som jag får det att låta som. Resfeber tror jag att det kan kallas.
Jag borde nog egentligen försöka sova lite så att jag är skärpt imorgon och kan koncentrera mig på vad som ska packas och allt som ska fixas.
Kameran ska tömmas och laddas, det är väl nummer ett just nu.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0