Way to go!

Måndag:
Vet inte om jag glömt att säga att jag åkte till Vemdalen i torsdags. Tydligen så glömde jag i alla fall att säga till morsan att vi kommit fram och att allt var bra. Det fick jag istället höra idag efter att blivit så kyligt behandlad så att jag var tvungen att fråga om det hade hänt något. Och vad händer? Jorå, såatteeehh.. Man blir utskälld på noter, så att det står härliga till. Det här är ett sådant typexempel då jag inte ska låta mig påverkas av någon annans dåliga humör och låta dem dra ner mig också. Men det är svårt.

Jag har haft en soft dag. Vaknade vid nio efter åtta timmars konstant sömn. Undrar just hur länge sen det var jag hade det. Gick och käkade lunch med bror och Tomas sen till banken och la upp en sparandeplan. Känns bra, peppad som fan, men samtidigt ganska så jobbigt eftersom jag inte kommer ha ens hälften så mycket att röra mig med som jag brukar. Men men, ska man spara så ska man.
- - - -
Okej. De senaste två dagarna har varit ganska så fucked up. Efter det här med morsan så har jag inte pallat vara hemma. Inte för att det egentligen är så jobbigt, snarare för att det finns så mycket roligare saker man kan göra. Men, dessa "roligare saker" har nu resulterat i att jag på två dygn ätit en grekisk sallad, sovit ungefär sju åtta timmar plus att jag har tappat bort mina hemnycklar. Och min mobil har varit urladdad så jag har inte kunnat höra av mig till någon och ingen har heller kunnat få tag i mig. Jobbig känsla verkligen.

Hoppas bara inte att morsan är sur för något. Förmodligen så är hon ju det.. Kanske ska sätta igång och diska så att hon inte kan skälla på mig för att jag inte gjort något här hemma också.
Har varit dåligt, mycket dåligt skrivande nu senaste veckan. Men jag kommer snart igång igen, det kan jag lova! So don't give up on me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0