Just a small town girl

Idag, en soft dag. En skön dag. En bra dag. Det ska också bli en bra kväll. Vaknade med lite ångest, utan någon somhelst anledning egentligen. Solen sken, det var väl därför. Och jag sov till tolv. Men sen blev det läsa lite bok och så upp och hoppa efter det. Slog in en present och drog mig ner på stan för att träffa Dannieboij. Macka på Nova och en del skitsnack.
Hookade upp med hennes bror, vi gick på en liten shoppingtur och sen blev det inhandling av mat. Hemgång och nu ska jag börja göra mig i ordning. Sen kommer Dannie hit på tacomiddag och efter det bär det av till jobbet.
Och efter jobbet är klockan bara barnet. Natten ung och en kall öl kanske kommer lena halsen.

Så ja. Duschen nu då :) Jallabye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0