Jag är vaken på fel sida dygnet

Jag är fanimej livafarlig ibland. Eller inte så illa, men nästan. Ute och ölade igår och underhöll mig själv och Dannie på cp fram tills halv två eller vad klockan nu blev. Inte riktigt så länge.
Kom hem, käkade två mackor och fick ett telefonsamtal. Jag låg vaken och surrade till kanske tre på natten. Klockan sex skulle väckarklockan ringa och klockan sju ska jag vara på jobbet.
Klockan ringer och mot förmodan så vaknar jag. Men tror ni att jag trycker på snooze eller på stop? M, jotack. Stop för min del.
Och för er som inte vet så är jag inte en sån som går upp dirket utan gärna vänder mig om och snoozar lite till.

Som tur är vaknar jag av mig själv kvart tjugo över sex. Tittar på klockan, får en tanke att "du är ju Dum i huvudet", sen gick jag upp. Perfekt. Sminket sitter kvar där det ska från gårdagen så det behöver vi inte ödsla tid på. Istället blev det en flaska med vatten och lite okokta makaroner. Snart ska jag väl blanda till lite oboy och kanske äta en macka. Sen blir det jobba jobba jooobba... Såå roligt.

Don't stop me now, I'm having such a good time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0