Nyår 2010

Nyår firas i år... På Coop!
Närå, men jag jobbar nu på dagen. Stänger klockan sex är väl hemma runt kvart i sju kanske.. Då ska älsklingen ha fixat middag som han vägrar att tala om vad det är. Duscha göra mig i ordning och sen ska vi vandra hem till Jennifer och fira in det nya året. Vi får se sen om vi blir kvar där hela kvällen eller om det blir Torekällberget eller Maren vid tolvslaget.

Det känns som att det kommer bli en bra nyårsafton. Jag vet inte vad det är som gör det. Troligtvis vetskapen om att jag kommer få vara med min älsk. Då blir allting alltid så underbart :)

Så nu, från mig, till er alla önskar jag ett gott slut. Och ett gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är klart :D får dra ihop något snarast! Jag vill se er nya lya också ju! :D puss!

2011-02-21 @ 18:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0