Gott, ont och blandat

Skönt att få sova lite. Väcktes dock av ett sms från Malin om att jag ska komma ihåg att lämna tillbaka nycklarna till jobbet, och efter det kunde jag inte somna om. Lite surt? Mjo, men kanske bra. Annars hade jag väl sovit bort hela dagen ist.

Solen skiner. Kanske att man borde to sig ut en stund. Eller ska man ta sig för att städa lite? Det är faktskt lite småstökigt i mitt rum, och en rejäl dammsugning skulle nog inte sitta helt fel.

Det känns bra efter gårdagen måste jag säga. Även om mycket gick väldigt snabbt så tror jag att jag snappade upp mer än vad jag minns (ehm, hur låter det där? :P) Men omedvetet menar jag såklart.

Jag är dock aningen nervös inför kvällens kurs. Det sas att Bossen skulle komma och titta förbi. Honom har jag inte träffat än, och avd et som jag har hört så kan han vara lite läskig. Att jag då är den enda som har varit ute hittills så kanske de tycker att jag borde lärt mig mer? Idk. Det kommer nog gå bra. Jag ororar mig bara i onödan.

Bara en liten notis. Jag tycker att det är så himla kul, aningen skrytsamt, men jag blir ändå ganska stolt över mig själv. Jag har minsann blivit jävligt snabb på att skriva på tangentbordet. Och jag menar, snabbare än vanligt. Jag behöver absolut inte titta på det om jag inte känner för det och jag kan också ibland känna hur jag skriver fel (säkert massor med fel i det här inlägget bara för det ;) )

Nämen, skämt och sido. Jag minns när vi hade våran Compaq som stod ute i hallen. Man satt konstant på lunarstorm och lajjade, man skrev bara med pekfingrarna och man önskade verkligen att man kunde kontrollera alla fingrarna över tangentbordet.
Jag minns hur jag satt med sånahär "Tangentbordstränings"-program. Försökte bli sabbare men gav upp ganska snabbt eftersom det gick mycket fortare att bara skriva med pekfingrarna.

Sen började ju brorsan lära sig skriva allt snabbare. Då blev jag ännu mer avis, ännu mer beslutsam om att också bli bättre och börja använda alla fingrarna. Jag minns sen inte riktigt när jag började bli snabb på att skriva med alla fingrar, men det har väl bara blivit bättre och bättre med åren. (nähä)

Ååh, jag skulle vilja rita. Tar sån himla tid bara.. :/ Och jag borde träna på min BJ kunskaper. Det blir nog till att dra fram kortlek och marker istället.

Btw så är det sjukt vad min mage ska hålla på att krångla. Blir nästan ledsen. Känns inte som att jag ätit någonting de senaste (vad?) fem dagarna (?). Igår när jag käkade min frukost för första gången sen i fredags så fick jag ont i magen då också. Vågar fan inte äta frukost längre. En uppfuckat mage på morgonen är en sån sak som verkligen förstör hela resten av dagen.
Jag har inte ätit lunch/middag hemma sen i fredags heller tror jag inte. Eller jo, igår då. Jag har ätit två morötter vet jag. Druckit vatten, käkat en macka på Nancy's. Något mer? Mjo, lite wok hos brorsan en kväll. Kan inte minnas att jag ätit något mer på dessa fem dagar. :/ Men så fort jag äter så blir det uppror i magen. Blää...

Det löser sig väl också nån gång får man hoppelihoppas. :)

Näe, vet ni vad. Nu ska jag bannemig ringa till MakeUp Store i Sthlm och boka en tid för (undersökning tänkte jag säga) men kurs. Fick ju ett presentkort som jag måste utnyttja innan 25e september!

Bye bye folks!

Kommentarer
Postat av: nanthin

min mage har krånglat sedan jag kom till Örebro, så i feel you! Jag glömmer bort att jag inte kan käka pizza och choklad -.- Jag måste kirra tabletter så jag kan unna mig det då och då!



Måste säga att jag tycker det är sjukt kul att du börjat utbilda dig till dealer, eller vad du nu gör :D

2009-09-10 @ 11:51:24
URL: http://nanthins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0