Yesterday

Pah.. blev jävligt irriterad härom kvällen/natten när jag inte kunde sova och bestämde mig för att skriva lite. Det blev en kort med väldigt intensiv sammanfattning av veckoslutet som jag faktiskt blev himla nöjd med. Så trevligt då när man klickar på "Publicera" och kommer till blogg.se's startsida. Det var det inlägget det..

Vet inte om jag ska försöka få ihop samma sak igen eller börja om på ny kula...

Skitsamma. Det har varit jobb, kurs, praktik och hektiskt, men helvetiskt roligt at the same time. Trodde att jag skulle på praktik på O'learys i lördags, men tydligen hade det blivit lite ändrade planer så jag fick följa med Jenz in till stan och praktisera på en Nype, en gayvänlig nattklubb. Det var himla kul. En upplevelse i sig. Måste bara säga att jag ännu inte vant mig vid att två killar trycker upp varann mot väggen och råhånglar.

Igår måndag tog jag vägen in till Sthlm för att åka hem till Cilla en stund och krubba lite frulle. Det var riktigt trevligt. Fick dessutom träffa nykomlingen Saga, världens sötaste lilla valp.

Åkte sen in till centralen och begav mig till Make up store. Gick en kurs och sen blev det lite shopping på butiken. Dyrt med i längden värt det vill jag inbilla mig själv.

Åkte tillbaka hem till Södertälje och hamnade på c-sam, sen hemma hos bror en stund. Kilade hem en snabbis för att byta kläder eftersom Jenz ringde och sa att jag skulle ut på praktik under kvällen.
Kurs på Stanley's, gick riktigt bra enligt min mening. Blev lite skärrad när jag kom till cp och det gick uppåt väggarna fel. Men dani sa åt mig att bara ta det lugnt, och under kvällen när vi bara satt och spelade på skoj (eftersom det inte var någon som spelade) så gick det riktigt bra igen.

Det blir praktik ikväll igen, och imorgon. Längre fram än så har jag inte planerat ännu.
Det börjar kännas bra. Riktigt bra. Det är verkligen asroligt! Paha

Nu blir det till att räkna lite kort, kanske måla naglarna och kanske prova på en sminkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0