Tisdag igen

Idag har varit ännu en dödag hemma. Kollat tv. suttit vid datorn, ritat lite, och mest bara skrotat. Fick iofs ett uppdrag av mamma; att göra en present till Calle som fyller år idag och som vi ska till så snart vi är klara.

Mamma bad mig rita en bild, nånting som har med golf att göra kanske eftersom Calle golfar.
Så så blev det.
Och en sak ska jag minsann tala om för er! Skuggorna på en golfboll, dom är fan inte att leka med!
Herregud säger jag bara :P Hur många timmar och försök tog det inte att göra den här bilden? Bra fråga. Resultatet blev jävligt bra iaf, jag är nöjd, och jag hoppas att Calle blir glad också :)

Högerklicka och välj "Visa bild" för att se i större format.


Kommentarer
Postat av: Maja

DAMN GIRL!

2009-09-01 @ 21:52:17
URL: http://nuardet.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Vet du vad? Du som vill resa och sånt; åk utomlands och plugga konst! Skulle nog passa dig rätt bra tror jag :) Talang har du iaf så de räcker och blir över!

2009-09-01 @ 22:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0