Lillis

Onsdagen har sett ut på följande sätt. Vaknade, kollade klockan, somnade om, vaknade igen. Räknade kort, målade naglarna, tittade på tv, facebookade, räknade mer kort, åt en macka, tog en dusch, sminkade mig, klädde på mig, åkte till stanleys för kurs. Drog till Croc's efter det. Praktik. Segt, inget spel, men ändå kul då Dani var där. Helskön person verkligen. Brorsan och Jenz dök upp efter ett tag och bror stannade praktiskt taget till stängning.
Dani och jag gick till cp, tog en öl, surrade tills hennes buss kom, sen gick jag hem.

I stora drag. En helt okej dag. Det har varit riktigt skönt att bara ligga hemma. Och nu ska jag verkligen njuta av att få en god natts sömn. Imorgon blir det kvällsjobb på coop, på fredag börjar jag klockan sju på coop (inte lika roligt). Praktik på kvällen, var vet jag inte än. Troligtvis praktik lördag också, sen har vi ju provet på söndag (!) omg!

Nice, nice som fan! Nu jävlar, nu kör vi. Imorgon ska jag sitta och räkna kort konstant. Räkna räkna räkna. Det ska sätta sig. Nu kör vi! (eller...) imorgon kör vi. Nu sover vi. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0