Good Job!

Gosh.
Kursen har nu dragit igång. Det är kul. Det är mycket att tänka på. Mycket att lära sig. Och sist, men verkligen inte minst, mycket att hålla i huvudet.
Blev nästan lite knäckt efter gårdagens kurs då jag gjorde ett rejält misstag. Men som brorsan sa "tur att det hände där och inte när sen när det är på riktigt". Så sant så.

Ikväll var jag ute på "fältet" för första gången också. Det var intressant må jag säga. Var på CP, med en tjej som heter Catja. Hon testade lite av mina kunskaper, kom med lite tips och råd etc. Det var väldigt lärorikt.

Trodde att jag bara skulle få vara med och titta på nu första gången, men icke. Jag fick deala lite också. Haha. Jämfört med Catja var jag ju urkass, verkligen sämst. Men med tanke på att kursen började för tre dagar sen så är jag jävligt nöjd med mig själv. Bra jobbat Åsa!

Och om man tänker såhär också: Jag var ledig idag på dagen (eller ledig och ledig) jag var mer eller mindre tvungen att gå på stan och hitta ett par brallor och skjorta att ha på mig under kvällen, så jag kutade omkring på stan från klockan tolv. Sen bar det av hemåt vid tre, kirrade lite käk. Var sen tvungen att überstressa för att f¨med mig allt till jobbet som började kvart i fyra. Jobbade på coop till kvart över tio (en kvarts rast) då jag åt två riskakor). Sen bytte jag om på jobbet och cyklade direkt ner till CP. Så var jag kvar där till halv två.
Så, som sagt, bra jobbat åsa.

Sen begav vi oss (några stycken) till hotellet och tog varsin öl och satt och surrade en stund. Närmare bestämt en timme. Efter det tog jag min cykel och släpade den uppför alla backar för att slutligen hamna i min säng här hemma. Så otroligt skönt.

Intressant att tänka att jag nu inte ätit någonting på tolv timmar. Inte så bra jobbat åsa.

Men det blir sömn istället. Så får vi se vad morgondagen har att erbjuda. BJ-kurs blir det iaf klockan sex. Men någonting ska man väl se till att hitta på innan dess. Det hoppas jag verkligen.

Ha're gött nu, så ses eller hörs vi säkert! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0