Gaah!

Blev det höst nu eller?!
Grått, regn, rusk och kallt :(

Vad fan hände med min sommar? Jo, jag jobbade bort den, tack så mycket. Klirr i kassan, men inte så mycket som en anständig solbränna fick man. Det känns ju lite surt.

Det var väldigt trevligt hos Calle igår, mycket folk och mycket prat. Riktigt roligt.

Nu bär det av till Jobbet som en sisådär 20 minuter. Sen ska jag försöka hinna till ett Black Jack dealer möte som egentligen börjar två timmar innan jag slutar :/ Ska se om jag kan ta kortare lunch och smita ifrån lite tidigare.
Det löser sig nog.

Nej usch! Fy satan vad det är kallt!
Ändå har jag precis tagit en varm dusch. Det här är inte okej. Jag säger bara det: Inte Okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0