First time at "Crocken"

Hade praktik på Croc's Inn idag. Det var riktigt segt till en början. Jag fick börja med öppningen själv eftersom min övervakare var lite sen. Tänkte då "bara dags att vänja sig. Det här ska jag göra själv nästa vecka (förutsatt att jag klarar provet på söndag)". Men jag måste säga att det kändes lite småskumt. Jag, lilla jag, ska jag ha så mycket ansvar. Gosh.

Som sagt, segt till en början. Vi satt mest och surrade, skojspelade sen lite för att jag skulle få öva. Men under kvällen kom det dit ett gäng danskar. Fattade inte ett ord av vad de sa först, men man lärde sig efter några givar. De var riktigt roliga. Många goda skratt under kvällen. Jag är verkligen på jättebra humör just nu.
Och det gick bra också. Det var bara vissa gånger när jag skulle räkna och dela ut vinster/hiva in insatser, som jag inte lyckades räkna eftersom fenomenet hjärnsläpp uppkom.

Nu blir det väl till att försöka få sig lite sömn då kanske.
Ledig imorgon (skönt) (tråkigt?) Njae.. Helt ledig är jag ju inte då vi har kurs och praktik på kvällen. Men jag hittar gärna på något på dan. Bara ringa :)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0