How do I do?

Officiellt så kuggade jag på provet i söndags. Fast det gjorde vi alla tre. Officiellt. Men! Det som är så bra är ju att vi faktiskt inte blir utkastade bara för att vi blev underkända. Vi är ändå en investering. Alla fick vi två provpass till som vi ska gå på nu under veckan, sen efter det får vi dra ut och jobba själva.

Det känns ändå bra. Jag var inte helt redo, vet inte om jag kommer vara 100% redo efter de här två passen heller, men hellre pusha sig själv lite extra än att köra på safe. Då kommer man ju aldrig flyga ur boet.
Mitt första av dessa två provpass hade jag redan i söndags, efter provet. Men det gav ju inte så jävla mycket måste jag säga. Vi hade inget spel, överhuvudtaget, på hela kvällen. Kul...

Blir sista provpasset ikväll, sen blir det jobb i helgen. Läskigt!
Blir lite jobb på coop idag också, tre timmar fail tid mellan fyra och sju. Tjihoo..

Blir nog bra. Jobbade igår också. Det var ändå skönt att vara tillbaka, känns inte som jag jobbat på år och dar. Och hur kommer det då att kännas med tanke på att jag är ledig HELA nästa vecka :S Kommer ju ha glömt bort allt. Aja, får satsa på Black Jack den veckan istället. Är nog ganska välbehövligt.

Bio lär det bli någon dag också. Flickan som lekte med elden.
Nu ska jag äta frukost :) Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0