Äckliga jävla horluder! Ni ska dö, DÖÖÖ!

Fucking missfoster! Ni är fan inte värda att leva! Ni har inte rätt att leva, era äckliga parasiter! Försvinn från vår värld och sluta förpesta vår tillvaro!

Ni är inte längre människor för mig, ni är svin, grisar, ett fucking virus! Ni är en sjukdom som ska utrotas! Om en efter en dog när jag tänkte den tanken skulle ni redan vara ett minne blott. Ett minne som man bara vill glömma.

Ni förtjänar inte att andas samma luft som jag. Så försvinn bara, ingen skulle sakna er! Alla skulle vara förevigt tacksamma att ni äntligen bara upphörde att existera. Blodsugande, snyltande, Fula, feta äckliga jävla luder!

Jag ber er, Snälla bara DÖ!

Kommentarer
Postat av: Camilla

hårda ord :O vilka är du så arg på?

2009-09-21 @ 15:37:05
URL: http://busbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0