Yhörehbrowh

Hemma igen. Och jag lever. Jockes bil är inte helt kvaddad heller. Så det käns bra. Det har varit en helskön helg. Party i fredags, första gången på mycket länge. Det var kul men det tog på krafterna ;) Lördagen bestod av ungefär sex timmars vakenhet, innesittande, matlagning, chipsätning och filmtittning.

Inte gjort extremt mycket idag heller, men det är kul och skönt att bara vara. Träffa polarna, sitta och surra och bara, ja.. bara vara.

Nu har jag just tagit en välbehövd dusch, fixat hårinpackning och filat mina fötter. Känns bra. :)

Bullbakning har det nog varit på många håll idag, inte minst hos Maja och här hemma hos mamma. Jag ska snart åka och lämna bilen hos jocke, handla lite mat och sen gå ner på stan till bror. Chilla där ett tag, sen ska jag träffa bubbe och gosa. Tuss!

Dags att blåsa håret och packa upp väskan. Hörs och ses! Berättar mer om allt sen ;) (få tummn ur går ju bra... haha!)

Tjarråwwh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0