Waste

Usch, idag har verkligen inte varit en "få tummen ur"-dag... Bläh.

Vaknade vid 11 efter att ha drömt en dröm som jag drömt förut en gång. Extremt lång och spännande men ändå rolig. Gick upp och åt frukost. Tittade lite på tv och satt lite vid datorn. Tog en powernap vid halv ett. Halv ETT! Jag gick upp en och en halv timme innan dess. Snacka om uttråkad.

Lekte lite med min nya plattång, man kan göra en del kul frisyrer tror jag (mer än hälften som man aldrig skulle visa sig utomhus i, men ändå). Kul.
Duscha, fixa håret, smink, blöh, klar för jobbet. Ringde Anni i förhoppning om att ta en kort promenix innan jag ska jobba. Men icke, hon var i sthlm med Jennifer. Jaja.. Vore ju nice att gå ut men man kanske borde äta något också, och jag hinner inte båda innan jag ska till jobbet. :) Bra Åsa.

Träna ska man göra också. Och själv kommer jag att få sova även inatt. Ledsen i ögat.
Tjingtjong, lakritsstång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0