Tonight was a good good night

Precis hemkommen från jobbet. Det gick rikitgt bra må jag säga. Konstant spel från det att jag öppnade bordet och i ungefär två och en halv/ tre timmar. Mot slutet vart det ganska lugnt, vilket iofs var himla skönt. Hjärnan pallar bara med så mycket huvudräkning.

Helt okej kunder kväll. Det var några som var lite jobbiga, men de skämtade också, så det blev ändå en bra blandning. Gjorde för första gången rapporten helt själv. Göttmos. Det gick la bra (tror jag)...

Imorgon blir är det Örebro som gäller. Känns dock som att det är asmycket som jag måste fixa innan jag åker, så jag vette fan när jag kommer komma iväg. Siktar väl på tolv ett tiden, men ja som sagt.. vi får se.

Riktigt kul att Nanthin stannar kvar i Örebro en dag till så att jag får träffa henne lite också. Lär bli en utgång i studentstaden imorgon, det var länge sen som jag festade, får se hur det går. Haha

Kul som fan att komma bort från södertälje någon dag eller två. Något nervös är jag inför bilkörningen dock. Eller inte själva körningen, men mer hur jag ska lyckas hitta. Åker ju själv och har ingen kartläsare med mig :P

Fram kommer man väl förr eller senare iaf :)

Näe.. nu ska jag skriva en liten lista på saker som jag ska ha med mig sen är det bara att vända sig åt sidan och låta John Blund strö sin sand i ögonen.

Jag saknar min plutt. Hoppas jag hinner träffa honom någonting innan jag åker imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0