Smärta

Vaknade nyss och beskådade en liten jävla blodfläck på lakanet. Ungefär i armbågshjöd och jag har ingen aning om var den kommer ifrån. Jag har inga syndliga sår på kroppen. Jag har inte (tror jag) blödit näsblod, so wtf?

Däremot har jag skyhelvetes ont i munnen. Typ tandvärk, fast ändå inte. Vänster sida. Längst in i överkäken. Det känns inte om munnen är stängd, men ju mer jag öppnar desto ondare gör det. Ingen aning om vad det beror på.

Problem med foten har jag också. Hälen för att vara precis. I två dagar har jag nu haft sånhär silikoninlägg i skorna för att dämpa trycket. Kanske hjälpt lite grann, men det gör fortfarande ont.

Smärta. Får väl lov att försöka träna bort det. Hasa mig upp ur sängen nån gång, äta lite och sen bege sig innan tiden tickar alltför långt.

So, what to eat? Kanske lite havregrynsgröt? :) I think so.

(skulle ha publicerats vid halv tolv tiden idag :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0