Livsnjutare

Träna träna träna :)
Idag igen. Känns bra. Är bra. Gick ju som sagt ganska mycket mindre bra igår. Hade mer att ge idag. Tänkte att jag skulle köra tio minuters kondition efter styrketräningen. Det blev sju minuter, följt av åtta minuters intervallträning. Damn! Snacka om att jag fick flyt. Inte andfådd överhuvudtaget. Love that feeling.

Nu är jag hemma igen efter en liten snabbvisit på stan. Mat har jag fått i magen. Gårdagens husmanskost. Quorn färslimpa med kokt potatis, hemmagjord svampsås och lingonsylt. Nam nam!

Gårdagen blev ju inte riktigt som planerat kanske. Men ändå jävligt bra.
Fick ett telefonsamtal från Påke med förfrågan om att hoppa in och jobba på Croc's eftersom någon blivit sjuk. Sure tänkte jag. Kom sen på att det är måndag innan löning och förmodligen inget spel alls. Kul. Aja.
Lyckades bra med maten, det blev gått allting.
Hoppades på att få sällskap av bror på Crocken men han hade fått hoppa in på CP, så icke sa Nicke.

Kom till Croc's några minuter senare än vad man kanske borde, men fortfarande innan åtta, så det var la lugnt. Var som sagt inställd på en ganska så lugn kväll men tji fick jag (vilket jag är glad för). Just när jag har räknat klart och stoppat ner pärmen kommer en kille fram och slänger in en slant. Slutade med att han stod och spelade konstant i tre timmar. Jag tar fem minuters rast. Sitter sen vid bordet i fem minuter innan det kommer några andra som sedan står och spelar tills det var dags att stänga bordet.

Aldrig har jag haft så mycket spel. Riktigt kul, riktigt bra. Så förbannat nice.
Men mitt huvud var ju ganska bombat efter fyra timmar och femtio minuters konstant räknande. Pff

Haha, men inte klaga. Hellre det än att ha suttit på CP där det varit ganska så dött.

Nu börjar jag dö mer eller mindre, så en powernap skulle inte sitta helt fel. Hoppas ni njuter av livet lika mycket som jag gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0