I just thought that I'd let you know

Dagen har varit både lugn och hektisk. Väntade på Anni för att vi skulle dra och träna. Men slutade med att jag skulle träna själv. Var tvungen att lämna kvällsnyklarna på jobbet så jag började med att dra dit vid två, vandrade hem, hämtade väskan, joggade till c-sam och hämtade mammas skor som jag lånar när ja gymmar. Joggade til Sydpoolen, tränade en halvtimme. Duschade. Gick sen till frissan och frågade om en drop-in-tid. "Jo, om en halvtimme går bra". "Bra då kommer jag tillbaka då". Klockan var nu fyra. Jag gick till Stanley's och åt lite mat. Kom på att jag ju var tvungen att lämna tillbaka skorna vid halv fem. Fem över halv springer jag upp till c-sam och lämnar skorna. Springer sen tillbaka ner till frissan. Kommer dit, svettig, andfådd och lagom mör i benen. :)

Trevlig tjej som klippte mig. Bra blev det. Fast skulle vilja gå hem och tvätta det och stajla det själv så att det lblir som man vill ha det :P
Med andra ord, jag gick upp till brorsan efter att jag klippt mig. Surrade lite med honom medan han lagade och åt mat. Nu tar han en powernap och jag sitter här och skriver :)

Det blir en lugn kväll på CP tonight. Ska hem och sova eftersom jag ska upp vid halv åtta imorgon. Inte van vid tidiga mornar, haha. Kommer nog gå bra, så länge jag kommer i säng i tid så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0