En lång fredag

Trevligt. Var helt slut igår på kvällen. Hade tänkt gå ner på stan och umgås med bror en stund, men jag somnade klockan åtta. Vaknade klockan ett. Gick upp tog ut linserna och gick och la mig igen. Klockan ringde sen klockan sex på morgonen. Pfft.. Jobbigt att gå upp så tidigt.
Eller gå upp? Nej. Jag somnade om och försov mig till tjugo i sju. Jippi! Börjar jobba klockan sju. Fick göra bara det nödvändigaste. Sätta i linser, äta frukost, klä på mig och borsta tänderna.

Jag har nu en halvtimmes lunch. Jobbar till klockan två sen ledig några timmar. Och ikväll ska jag jobba på Croc's till klockan ett.
Känns som att en powernap eller två under de lediga timmarna kommer vara nödvändigt om jag ska orka med.

Jag är trött redan nu..
Och lite smådeppig. Känns jobbigt... Men hoppas på att det ska gå över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0