Duktig flicka

Fy bubblan vad jag har varit duktig idag. Jag säger då det.
Varit på stan, handlat, diskat, städat och plockat undan, lagat mat och diskat igen.

Åt nog lite för mycket till middag dock. Känner att det skulle vara skönt att spy upp det. Usch. Gravidmage, here I come!
Helt slut är jag nu. Ingen ork kvar alls. Ska nog ta mig en liten powernap eller bara dega ner mig framför tvn. Jag vet inte. Så trött, men ändå skrivsugen, vet bara inte om vad, och det är då det kan bli såna waste inlägg, tre meter text utan något vettigt överhuvudtaget. Sånt tycker vi inte om.  Så jag väntar nog med att skriva tills jag kommit på något.

Kommentarer
Postat av: nanthin

duktig du är :)

2009-10-08 @ 22:08:20
URL: http://nanthins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0