Aktiv idag

Vaknade av väckarklockan som jag glömt stänga av vid åtta-tiden. Solen sken! :) Jag blev lite glad och somnade om. Vaknade igen vid tio, solen sken fortfarande.
Gick upp, åt lite frulle klädde om till gymmet och joggade dit. Drog därifrån vid tio i tolv. Hem, tvättstugan från klockan 12.
Slängde i två maskiner, kokade ris, tvättade handfatet, åt lite mat, hängde upp tvätten och i med en maskin till.

Nu har jag surrat lite i telefon med brorsan. Ska väl ta mig för att duscha och se vad man kan göra av det här håret :) Kanske tar en fika med Dannie på stan, sen blir det till att jobba på Cp ikväll.

Bra bra.. Så så ligger det till.
Jävla meningslöst inlägg. Men jag skriver mest för att jag inte orkar hoppa in i duschen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0