What a joke!

Haha, okej.. Det blev ju inte riktigt så som man kanske hoppats eller tänkt sig. Men mm, första gången är alltid första gången. Man kan inte vara bäst på allt så fort man tar sig an någonting. (Om man inte heter Jocke dvs.)

Jag tog inspiration från nagelbilden i förrförra inlägget, påbörjade, men kände ganska snart att jag nog skulle göra en light-version av den. Så ja.. Så här blev det.
Som sagt, inte alls särskilt nöjd, men som Maja skulle ha sagt: "vaskamangöra?" :)


Nu är det dags att göra sig i ordning inför kvällens festligheter. Det blir grillning med några av brorsans polare. Blir nog nice som fan :)

Hade för övrigt en riktigt nice kväll igår. Var ute och käkade på restaurang med mor min :) Det var förresten min dopdag igår ;)

Kommentarer
Postat av: Kung kung Jocke.

Hade jag gjort det där på mig, hade det blivit fett snyggt! Jag kan allt på en gång! Jag lovar! Fast jag hade nog gjort lite skuggor och lite lysande som en extra krydda på steken liksom.

2009-07-16 @ 16:32:22
Postat av: nanthin

du borde utbilda dig till nagelteknolog! dock som hobby kanske eller extra knäck ;)

2009-07-16 @ 18:10:19
URL: http://nanthins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0