Vuxenpoäng

Var på Ikea med bror idag och köpte mig en garderob. En som jag spanade in i julas. Haha, det går ju inte snabbt ibland asså.. Och fortfarande så är den inte fulländad. Ville ha en påbyggnadsklädstång också, så man kan hänga korta kläder under varann. Vet inte hur jag ska förklara. Men aa...
Såhär såg det ut när jag var klar med bygget.



Det kan hända att den är aningen hög. (vi har 270 i takhöjd) :) Heh...
Det tog ju sin lilla tid att bygga ihop det här schabraket. Haha, det var så kul. Stommen var ett paket för sig, jag och bror var på lagret på ikea och skulle hämta den. Förljande konversation utspelar sig:

Jag: "51 16, här är den!" *pekar* *harklar mig* "Ehm, du får nog ta den här.. Den väger fyrtioåtta kilo..."
Bror säger lite på skämt, med lättsam röst: "Hehe, åtta menar du." och ler.
Jag harklar mig igen: "Ehm, nej.. Fyrtio-Åtta kilo."
Bror " :O ... Wtf?!"

Hahah, okej, den minen var verkligen Priceless!

Jag skulle ju då sen bygga ihop den själv eftersom bror åkte iväg efter att han hjälpt till att bära upp den till lägenheten. Så, kort och gott kan man väl säga att det tog sin lilla tid. Några timmar sådär...

Men än så länge är jag nöjd :) Har hängt in lite kläder också, men lugnar mig lite med det om jag ska köpa den där andra delen också, då lär jag få sätta klädstången högre upp. Vi får se. Det blir nog bra.

Kommentarer
Postat av: nanthin

snyggt! ;)

2009-07-13 @ 14:15:24
URL: http://nanthins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0