Lunchledig

Ska vara tillbaka på jobbet kvart över.
Är det inte lite konstigt, och rentav en aning frustrerande, att när man väl känner att man börjar piggna till, hjärnan hänger med och man är på topp arbetsmässigt, jo, då är det dags för rast...

Man åker hem, äter lite, och sen degar man ju ner sig något så totalt! :/ När man kommer tillbaka är allting bara jobbigt igen. Men vi ska försöka att ändra på det. Idag ska det vara annorlunda.

Jag pratade precis med mor i telefon. Hon verkar ha det bra ute på sjön, det är dimmigt, men annars nice.
Jag berättade lite om att jag tyckte det var jobbigt att vara hemma själv igår. Det kommer förhoppningsvis kännas bättre idag. Egentligen är det ju planer för kvällen, men vi får se hur det blir eftersom det inte är så bra organiserat..
Blir det inget så åker jag väl in till stan och träffar Maja bara. Hellre det än att sitta hemma själv ännu en kväll...

Näe, vila lite, sen jobba, så får vi se vad kvällen har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0