Underskatta aldrig sömn

Fan vad jag underskattar sömn.. Det är helt sjukt egentligen.
Jag tycker på sätt och vis att det är waste of time att sova, men om man istället, den tiden man är vaken, bara är trött, irriterad och allmänt tycker att allt är jobbigt, hur smart är det då egentligen?

Igår natt sov jag fyra timmar, sen upp och jobba. Igår kväll åkte jag och Jocke ut till Adde, Matte och Sami som campade i åker. Vi käkade med dem och lekte sen lite med elden. Gick (sprang) in och satte oss i tältet när det började regna så åkte jag och Jocke hem inte alltför sent. Var väl hemma halv tolv eller nåt.
Satt uppe en stund och surrade med mamma och Eva som är här. Sen gick jag och la mig och sov kl tolv. Jag skulle upp nio.
Och jag sov så jävla gött hela natten. Helt otroligt vad skönt det var.

Upp och så till jobbet. Hemma på lunch nu. Ska tillbaka om en halvtimme.
Idag har det varit lite mer att göra, vilket är både roligt och skönt. Hoppas på att det är lika bra drag resten av dagen. Jag jobbar ju till kl 6.

Jaha, vad ska man göra nu då? Tills man börjar igen.. Man vill ju hitta på nånting, eller asså, inte värsta grejen, men inte bara sitta kanske.. det blir lite trist..
Aja, får se vad det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0