Må bra dag

Det här har verkligen varit en såndär Må Bra Dag måste jag säga.
Jag vaknade vid 11. Fortfarande full. Gick upp, drack vatten, började skriva det förra blogginlägget. Ungefär halvvägs blir jag så trött så jag lägger mig ner och somnar om. Vaknar sen vid två, fortsätter skriva. Äter lite godis, dricker mer vatten och skriver klart inlägget.

Huvudvärken är fortfarande sprängande och magen är i uppror. Jag går upp för att, ja, jag vet inte.. Göra någonting och inte bara ligga still. Det snurrar till i huvudet, börjar vattnas i munnen och jag förstår vad det är som komma skall. Jag går lugnt in på toaletten, fäller upp toalettstolen och hinner tänka "jag har ju inte ätit något, vad ska jag spy upp? :S Det här kommer bli jobbigt..." Tar ett djupt andetag, sen spyr jag.

Jag spyr självklart upp det lilla som jag har i magen, vilket är godis. Det kändes ganska skumt. Det var inte heller skönt efteråt. Jag mådde snarare sämre.
Jag gick tillbaka till rummet, la mig i sängen och nördade mig framför datorn. Sen somnade jag igen.

Vaknade nyss och ringde till bror, vi ska iväg och äta på tapco snart och jag hoppas bara att det går bra.. Magen behöver mat även om den säger emot. Huvudet värker något så enormt. Jag ska nog försöka peta i mig en alvedon eller så och hoppas på att det går över snart.

Kommentarer
Postat av: TessanSessan

var det på olearys också?! Så jävla dumt alltså. Och körtkort tillochmed?? :O jag hade ju ett vanligt legg som dessutom är "gammalt", de har ju gjort om dom eftersom det är swedbank nu och inte föreningssparbanken längre.. så sjukt.. jag säger då det, 550 nu! ;)

2009-07-27 @ 11:33:46
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0