Lost and lonely

Asså vafan.. Nu blir jag ju nästan ledsen.
Kommer hem efter att ha jobbat några timmar. Känner mig inte trött, mer speedad, jag vill göra något. Jag ringer folk. Men ingen svarar. Det är förfan lördag, nån borde svara. Eller är alla ute på äventyr och dissar? Seems like it..

Tjejen som verkligen är sällskapssjuk just nu, som bara behöver någon att umgås med, hon får istället sitta hemma själv. Liknande hände ju idag på dan också. Cyklade ner på stan för att klippa mig, blev klar snabbare än jag trodde och hade två tre timmar tills jag var tvungen att vara hemma igen. Ringde runt för en spontan fika. Men icke sa nicke.. Folk var iväg på annat, var på fel ställen eller svarade helt enkelt inte.

Vad blev det istället då? Jo, tjejen cyklade runt i en timme eller så. Bort, runt hit och dit och så tillbaka. Lite cirkulerande liksom. Träffade jag någon? Nope.. Men motion fick jag lite, om man nu ska se det positiva med saker och ting.

Jag gjorde en maja på jobbet idag också, hade schackrutor målade på naglarna. Jag tyckte jag fick en del blickar, men folk var dåliga på att ge kommentarer må jag säga. Var väl en tre fyra stycken kanske. Jag diggade han som sa att jag hade "fräcka naglar", inte varje dag man här någon använda det ordet längre.

Faaan.. Jag är såå rastlös.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0