Konsten att inte ge upp

Utgång idag troligtvis. En nykter sådan för min del. Har man slagit vad så har man. Får bara dricka en gång till i juli och jag tänker spara den gången till ett speciellt tillfälle.

Bror skulle få hem sin nya kamera idag, så vi ska leka lite med den :) Så tar vi nog en tripp till sysslingen min som flyttar idag. Fan, hon är ju yngre än mig :P Så här ska det väl inte gå till ;) Haha, närå, men det ska bli kul att få spana in lägenheten som nu blir hennes egna hem.

Det blev som sagt (och visat) lite skissande igår. Jag fortsätter nu i samma anda. Hittade nån bild på en flicka som jag ville skissa. Har kommit igång lite, men herregud, jag känner verkligen hur ringrostig jag är. Använder fel pennor, nästan så att jag är lite skakig på handen också. Det blir inte lika detaljrikt som vanligt, utan mer kladdigt. Men vad kan man förvänta sig egentligen när man inte ritat på  mer än ett halvår?


Kommentarer
Postat av: Sofia

ååååh, ja kom förbi mig, kom förbi mig! haha, två veckor yngre, din mupp. vilken åldersskillnad ;) jag skulle btw bli helt outstanding överlycklig om du ville rita av någon bild på mig eller så någon gång! :)

2009-07-08 @ 13:29:38
URL: http://sofiahennel.blogg.se/
Postat av: nanthin

ja gör det :)vore jätte kul! utgången skippar jag, men en annan kväll hakar jag på ;)

2009-07-08 @ 19:42:21
URL: http://nanthins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0