I miss my friend

Jobba jobba jooobba!

... Det är så det ser ut framöver.
Och det känns ändå ganska bra. Eller väldigt bra. Jobb innebär pengar, och pengar är bra. (fast det kan man ju cokså spinna vidare på om man vill, men det tänker jag inte göra, för trött för det.)

Jag kanske dessutom ska ta mig an några extrapass utöver mitt ordinarie schema. Får se. Men som sagt, det känns bra. Riktigt jävla fucking nice ;)

Men jag saknar Maja :/
Jag vill att min vän ska komma hem så jag kan ta mig ett ordentligt snack med henne. Såhär får det nämligen inte gå till! Hon kan ju inte bara sticka iväg i två veckor. Ligga och glassa på Kreta, chilla galet och bli brun (!!) medans jag är kvar, left behind liksom. Det funkar inte så... :)
Men henne ska jag träffa så snart det bara går! :) Jag längtar!

Det är verkligen så. Mansaknar saker och personer först när de inte längre finns här. Ändå tycker jag att jag har blivit ganska bra på att stanna upp i nuet, verkligen känna efter, och vara tacksam för allt som jag har.
Just nu så saknar jag Maja något enormt...

Kommentarer
Postat av: nanthin

precis! ne jag kör på örebro, jag måste försöka. annars kommer jag bara undra hur det hade blivit!

2009-07-20 @ 10:06:01
URL: http://nanthins.blogg.se/
Postat av: Maja

:D :D :D

Har saknat dig galet mycket också! :D

2009-07-23 @ 17:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0