Bortkastat

Åh du vad jag har varit produktiv idag. Eller?

Njae, inte direkt.. Jag har plockat upp lite kläder från golvet och lagt i tvättkorgen. Det är väl ungefär det som jag har gjort idag. Läst lite i Breaking Dawn har jag gjort också. Men som sagt, that's about it.

Nu sitter jag här med ont i magen efter maten ochhar energi över eftersom jag inte rört på mig överhuvudtaget idag..

Jag känner mig lite sämst måste jag nästan säga. Men ey, vaskamangöra? som maja skulle ha sagt. Sova kanske? Jag gör ju ändå ingenting vettigt.

Blää, vilken onödig dag det här känns som.. :/ Tanken var att höra av sig till folk och dra på bio, men jag orkade inte.. Bra åsa, bra.

Näe fan, vet ni vad. Jag ska banne mig ta fram papper och penna och försöka mig på att rita lite.. Klockan är ju ändå inte extremt mycket, så det kanske man kan rosa sig med några timmar framöver om det går bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0