Bakis. Idag igen?

Dagen har varit ganska jobbig. Fick ett sms igår med frågan om jag ville jobba idag mellan 10 och 18. Självklart. Jag behöver pengar. Men usch, dagen har varit extremt jobbig måste jag säga.

Jag var bakis idag med. Inte alls lika farligt som igår, men jag var så seg och hade så ont i huvudet och magen. Varje minut var en prestation. Det gick i alla fall bra. Jag är hemma nu. Helt slut, men är ledig imorgon...

Mamma fyller år imorrn. Borde kanske ha fixat någon present till morgonen? :S Hmm... Jobbigt. Får väl svänga förbi Jennifer, hämta cykeln och sen handla en ask choklad eller nåt. Vi får se.

Vad ska man göra ikväll då? Äta, sen sova? Känns ju så jävla trist. Skulle gärna hitta på nåt, men har som sagt inte så mycket energi till det.
Jag kanske ska måla naglarna :)

Näe, först blir det mat. Mor kom precis innanför dörren, så det är väl dags. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0