Att fkb'a eller inte fkb'a; det är frågan

Damn!
Jag är SÅÅÅÅ sugen på att bara flippa ikväll! Så jävla taggad just nu... Efter en liten svacka tidigare under dagen, men efter ett samtal med min mor, och så senare, lite girltalk med nanthin så mår jag så otroligt mycket bättre och är riktigt taggad inför en helkväll!

Nanthin och Josse mfl (från deras klass) ska ut ikväll.. Och ja.. att jag är peppad, det är bara förnamnet. Jag vill så gärna dricka och köra galet ikväll. Såå pepp, så pepp.. Jag har fan inte varit såhär pepp på, ja.. jag vet inte hur länge.. (har jag någonsin varit såhär pepp? Mjo, nån gång säkert...) Men bara för att jag egentligen inte får/ska dricka, så vill jag så gärna göra det.

How am I supposed to do? Förlora femhundra spänn och flippa ikväll, och sen även kunna dricka andra gånger under juli månad? Gosh.. Jag vet inte.. Så.. Ja, jag vet inte.. Det känns ju som ett nederlag om jag inte ens kan hålla mig borta från alkohol och godis etc i mer än två veckor... What the fuck, liksom.. But I guess this is not the time? Fast egentligen, (egentligen) finns det någonsin nån tid då man inte vill festa, eller äta godis? Finns det någon bra tid att ha ett sånt här vad? Idk.. (förra hösten, mjo, då funkade det.. Men då var det tre veckor.. inget mer. Fast jag höll det i två månader, så vafan, jag vet ju att jag kan. men just nu så vill jag bara inte...)

Just nu. Då är det FKB som gäller! Det är det jag lever efter, fkb.
Men hur ska jag göra...? Tål att tänkas på... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0