Always on my mind

Det är mycket tankar som flyger omkring i skallen på mig må jag säga. Idéer i hundratals känns det som. Idéer som kan bli verklighet? Troligtvis. Förmodligen inte allt, iaf inte just nu när jag vill det. Men flera av sakerna ska nog gå att styra upp. Det "enda" jag behöver göra är att bestämma mig för vad jag vill göra. Sen är det väl bara att köra på det.

Vaknade runt tolvsnåret idag. Det låg en lapp på min dator. (Hur illa är inte det egentligen? Mamma brukade sätta lappar på hallspegeln, eller lägga dem på köksbordet förut. Nu la hon den på datorn.. :/ )
Iaf, där stod det "God morgon / middag!  Jag är på badet. Kram Mamma"

Jag åt lite frulle och sen cyklade jag ut till Torpa för att chilla lite. Mor var där med Berit, en gammal lärare som också brukar hänga ute vid Glashyttan. Jag slår mig ner där så efter ett tag börjar vi prata. Mycket om framtidsplaner etc.

Man får verkligen en annan syn på saker (och sig själv) när man pratar med någon som man vanligtvis inte brukar prata med. Jag känner att jag fick ut ganska mycket av det där samtalet, och det känns riktigt bra.

Jag vet inte riktigt vad resten av dagen har att erbjuda. Kom nyss hem, tänkte väl duscha, sen var det eventuellt planer på att jag och mamma (fler?) ska ut och äta middag någonstans. Lite småmysigt sådär, visst :)

Men nej.. Nu får det räcka.. Ska prata lite mer med mor nu. Ha're gött! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0