Kul jul

Hoppas folk inte blivit altför ledsna över den übersugiga uppdateringen nu kring jul. Mycket att stå i. För lite sömn. För lite mat. För lite lust. För lite ork.

Om en timme bör jag bege mig till jobbet, ännu har jag varken ätit eller duschat, och att duscha kommer nog bli lite mer komplicerat än vanligt också. Det är nämligen så att jag har, i ett desperat försök att få upp värmen, somnat med foten mot ett element. Jomen Grattis! Ingenting att rekomendera kan jag säga. Jag har nu tre stycken svidande, stramande köttsår på foten. Ganska skönt faktiskt.

Det mesta av min energi den senaste tiden har gått åt att tänka, fundera och grubbla över saker och ting. Tråkigt nog så omvandlades lugnet som jag hade i kroppen till något mer passivt beteende, som sedan resuterade i att jag blev deppig. Mycket roligt. Verkligen.

Är på ett ganska så fittigt dåligt humör, vilket förmodligen framgår av mitt sätt att formulera min sarkasm och ironi. Hoppas på att ni alla har haft en bra jul och allt sånt.
Just nu vore det najs att bara ligga kvar här i sängen och sova.
Isolera sig i en vecka eller två. Inte prata med någon. Inte träffa någon. Inte behöva göra någonting överhuvudtaget. Det. Det vore najs.

Nu blir det istället mat, stress, smärta och jobb. Ha en trevlig kväll allihopa!
Nej jag är inte bitter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0