Fullt ös i kylan

Oj vad man har hunnit med idag. Helt sjukt. Inte ens känt mig stressad eller nåt heller. Inte känt någon olust överhuvudtaget. Kanske för att man har hållt sig ganska så sysselsatt sedan klockan sju imorse. Tihi.

Tittade ju som sagt på julkalendern och nyheterna nu på morgonen. Efter det blev det bloggande. Sen packade jag upp väskan, torkade av och fixade och donade med sånt som läckt ut. Ganska stumilerande faktiskt. Och gott luktade man efteråt eftersom det var parfym som läckt. Yey :P

Efter det blev det plock i lägenheten. Sedan dammsugning av hela lägenheten. Så bakade jag pepparkakor, några plåtar. Brände den sista som vanligt :) Städade upp efter mig i köket, sen blev det lite dötid i typ en kvart. Men det var för jobbigt, så då drog jag till c-sam, hämtade skorna och gittade till gymmet.
Tillbaka till c-sam, surrade lite med bror och sen bussen upp till coop, handlade lite mat. Gick hem, lagade mat, duschade, åt mat. Diskade. Och ja.. Nu sitter jag här. Facebook, spotify och blogg. Tända ljus. Ganska chill, ganska skönt.

Särskilt när jag är så pass skum i magen som jag är också. Har inte fått behålla någonting längre än en halvtimme eller så, och det är ju aldrig ett gott tecken.

Hahaha, kul grej också. Vi har det riktigt äckligt jävla kallt här hemma. Alla element står på max men de är ändå bara pissljumna allihopa, förutom det i hallen som är iskallt. Morsan sitter med täckjacka på sig inne för att hon är så frusen. Jag nöjder mig med ett par varma sockor och en tjocktröja.
Efter att jag hade lagat mat och diskat och så så gick jag ut i köket. Vad ser jag om inte katten som liggen på spisplattan. Haha, då är det fan kallt när hon måste ligga där för att bli varm, stackarn! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0