Sju timmar kvar...

Citat från pinkish.blogg.se 2009-01-04

"År tvåtusennio, det ska vara bland de mest oseriösa åren för min del. Det har jag fan bestämt redan. Nu ska jag makea reality av ryktet som "player i hemlighet" (som jag fick i åttan/nian i skolan ;)
Är på god väg än så länge, hah... jaja, får se hur det går med det där..."

Bör kanske tilläggas att detta var mitt första och enda (hittills) fylleblogginlägg som jag skrivit. Skön inställning ändå.
Undrar just vad 2010 har i sitt sköte..
Det är galet vad jag bara skrev fritt för ett år sen. Jag gick in med inställningen att jag skulle skriva precis allt och vad som helst här i bloggen. Inte skämmas för nåt, inte bry mig om nåt. Tankarna och orden som ploppade upp i huvudet skulle bli till ord som sedan oavkortat skulle publiceras här.
På ett års tid har man förändrats en del ändå. Bra eller anus? Det vet jag inte.

Det känns inte som att det är mycket som jag vet just för tillfället. Jag vet bara att jag har jävligt ont i magen och jag hoppas innerligt att det ska gå över så snart som möjligt. Dessvärre så känns det inte så efter att jag käkat en macka.

2009. Var det då man blev vuxen, eller var det så att man blev barn på nytt? Mycket har hänt och utveckligen har gått i rekordfart känns det som. Ett underbart år. That's for sure.
Ett seriöst år med en ganska så slapp och oseriös inställning, men ändå ett positivt år. Förmodligen ett av de bästa, om inte rent av det bästa, året i mitt liv. Hur mycket har inte hänt egentligen?
Pfft...
Jag tänker inte ens försöka ge mig på en sammanfattning just nu. Det är dags att försöka tagga till inför den sista kvällen på året.

Frågan är ju: Blev år tvåtusennio så som jag hade hoppats och tänkt mig? Absolut inte. Det blev bättre. Så obeskrivligt mycket bättre.
Jag vet att det kommer vara svårt att toppa det här året, men jag ska försöka så gott jag kan, med huvudet högt och en positiv inställning att göra nästa år till det bästa hittills.

Sju timmar kvar, så nu är det väl dags att ta i tu med allting som man skutit upp under året. Önska mig lycka till, så önskar jag er alla ett gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0