Dan före dan före dopparedagen

Jag vaknade nyss utav väckarklockan som jag glömt stänga av. Men det gör inget. Jag har sovit tillräckligt länge redan. Drömt massa konstigt har jag gjort också. Mycket intressant.

När jag vaknade funderade jag lite smått på vad jag skulle göra utav den här dagen. Ikväll ska jag jobba på Croc's. Jag och Anni sa att vi skulle träna eftersom jag inte kunde igår då jag fick rycka in på Coop.
Men samtidigt som jag ligger och tänker på det här så slår det mig att jag faktiskt jobbar Coop imorgon också, och sen är det ju julafton.
Hur gick tiden såhär fort? Hur många klappar har jag inte kvar att fixa egentligen? Och det hade ju varit lätt om man visste precis vad man skulle köpa till alla. Men icke. Det är två saker som jag har ganska klart för mig vad jag ska ha, men ytterligare två tre saker som jag inte har den blekaste aning om vad jag ska köpa. Plus att jag och bror måste fixa en present som kanske dessutom tar lite tid. Och jag har också en massa småpyssel med vissa av mina klappar som ska ordnas med.

Och med tanke på att jag mer eller mindre bara har en dag på mig så fick jag just en något stressad känsla i kroppen.
Men istället för att bara sitta och bli stressad så försöker jag att göra någonting åt saken. Men det går inte så bra det heller.. :/
Blir nog till att hoppa in i duschen och kila ner på stan för att få lite inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0