Börjar förstå det här med julstress som alla talar om

What to do, what to do?
Jag har varit på stan mer eller mindre hela dagen. Riktigt najs att träffa Anni och Nanthin. Och någr julklappar blek köpta. Men det är fortfarande en eller två kvar som jag inte har den blekaste aning om vad jag ska köpa eller göra. Jobbigt jobbigt.. :/

Just det här att inte ha någon aning är det som oroar mig. I vanliga fall brukar jag ändå ha någon liten ide om vad man skulle kunna ge personen. För att bara köpa en ask choklad eller nåt... Ja, då kan man fan lika gärna skita i att ge någonting alls. Det ska fan vara personligt annars kan det kvitta. Att köpa och ge bara för sakens skull känns som sån himla waste.

Nu börjar det i alla fall bli dags att skutta in i duschen för att sen äta mat, sticka till bror och fixa en av farsans klappar och sen bege sig till Croc's för att jobba.

Kom igen nu åsa, plocka fram de där hjärncellerna som du vet att du har! Go go go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0