Leeet the sunshine in!

Lov.
Inte helt fel ändå.
So far, so good, om man säger så. Vaknade inte alltför sent. Gicjk upp, nässprayade mig, tog mina piller och satte mig och läste en timme.Gjorde i ordning en macka med stekt ägg, Mmm. Åt upp mackan med stekt ägg, Nam nam! :P

Yes, så var det ju fint väder idag också, blåste lite mer och var några moln på himlen, men det gjorde inget, solen sken ju iaf :)
Hörde av mig till Nanthin för att se om vi skulle ta en simtur eftersom jag känner mig jälvigt frisk om man jämför med  den gångna månaden. Tyvärr var hon på väg in till stan så istället tog jag mitt pick-å-pack och drog ner till maren. Satte mig på bryggan, tog av mig tröjan, drog upp byxbenen, tog fram eclipse och började (fortsatte) läsa. Satt väl och läste i si-så-där en två timmar och njöt av solen. Sedan tog jag en paus från läsandet, la ifrån mig boken och la mig på bryggan. Slöt ögonen och bara njöt! Tänkte "det här är fan livet".

Låg på bryggan i en halvtimme fyrtiofem minuter, sen ringde mor och vi gick till Nancy's och åt lunch.
In en snabbis på Indiska där jag hittade ett linne, en t-shirt och en STOOOR skjorta som jag köpte :) Ibland är det okej att spendera.

Följde med upp till jobbet en stund där jag fortsatte läsa. Och efter att mamma bestämt sig för att gå på gympa så fick jag i uppdrag att ta hem hennes cykel.

Jag har inte cyklat på två år (typ, tror jag) min cykel blev ju stulen här nån vinter när det nu var... Trist. Men iallafall. Jag bestämde mig då för att ta en liten tur på cykeln eftersom det var så pass länge sen ändå. Så, cyklade en vända runt stan (btw, fyfaaan vad jag måste bättra på min kondition! Höll ju på att avlida när jag cyklade i mindre uppförsbackar, inte bra asså...)

Men, mysigt var det, riktigt härligt måsta jag få lov att säga. Solen sken, det gör den fortfarande för övrigt. Jag fick mig lite motion, vilket var jävligt skönt. Det var som sagt ett tag sen. Inga direkta planer för lovet. Ska på första studentskivan imorgon, inget dricka för min del dock, men det ska bli kul som fan ändå :)
Utöver det, inga planer. Tar det som det kommer och gör det jag känner för, det brukar bli bäst så.
Lite pluggande ska jag ta mig tid till iaf, förmodligen engelska och fysik eller nåt i den stilen. Lite kemi vore bra också. :)
Det löser sig :)
Time to fortsätta läsa!
Jalla bye!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vill simma åsa ;D

2009-04-06 @ 19:25:04
URL: http://nuardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0