Tuesday

Hm, kemiprovet idag. Ingen aning om hur det gick. Inte jättebra, förhoppningsvis inte pissdåligt heller. Svarade inte på alla uppgifter och gissade på ungefär hälften av de uppgifter som jag faktiskt skrev nåt på :P Så jag hoppas att jag har turen med mig och att det blir godkänt iaf. Ingen aning om vad som händer annars.. :/ Vill inte tänka på det.

Sen då, slutade man lite extra tidigt, var hemma redan vid tre. När jag satt på tåget gick tankarna "antingen simma, eller så går jag hem och pluggar, skriver klart, eller påbörjar, någon engelska eller religionsuppgift". Och vad har jag gjort de senaste två timmarna? Jo, jag har målat naglarna och tittat på Top Model :P (Y) Nice.

Det blev lite klöver, ruter, spade och hjärter på de vitmålade naglarna. Men vet inte vad jag ska göra på tummarna :/ Försökte mig på att göra en Jokerhatt, men ja... Nej, det gick inte. Så tog bort det och har målat nytt vitt igen. Men vet inte vad jag ska göra. Antingen bara låta det vara som det är, eller så kanske jag ska göra en minimini röd-vitt rutmönster, så som det brukar vara på baksidan av korten. Kanske bara kommer se skumt ut... Låter det vara som det är, for now, sen får vi se :)

Men nu ska jag faktiskt ta tag i det här med pluggandet. Samtidigt som det varit jävligt jobbigt att plugga till kemin, så tycker jag att det är skönt att jag kommit in i det här med hur det är att plugga. Sitta vid skrivbordet framför böckerna istället för i soffan framför tvn, eller vid datorn på msn.

Var btw hos Goclon igår och tränade. Fan va kul det var! Tränade i två timmar. Körde igenom mitt program som jag ska göra två ggr i veckan nu när jag är där, sen pumpade jag på de olika maskinerna. Och gissa vad. Nej, ingen träningsvärk what so ever, någonstans!? Wtf, vafan är det liksom. Jag vill ha träningsvärk. Ska köra det dubbla set med vikterna på fredag så får vi se om det blir ändring på det :)

Yey. Men ja, plugga var det. Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att du måste ha vikter när du tränar? Kan vara därför du inte har träningsvärk ;) Nice att du kommit igång iaf! Kommer bli roligare efter någon månad när man kommer in i det och börjar se resultat, det går fort i början!

2009-04-21 @ 21:26:21
Postat av: Boij

Bääff!

2009-04-21 @ 21:42:36
Postat av: Maja

Har redan letat fram den :D Fast spotify är cp, mina listor försvinner :(

2009-04-21 @ 22:16:51
URL: http://nuardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0