Tip top ;)

Utz utz utz...
Så otroligt skönt att träna :) Så hima roligt. Så boostande. Så underbart för självkänsla och självförtroende. Så härlig stämning. :) I really like it.

Helg, fint väder. Inget speciellt på g. Det börjar läsa sig med biljettkrisen (förhoppningsvis). Fortfarande tveksamt om vi ens kommer få ha skivan. Måste sälja mer mer mer!! Så, på onsdag. På April i Stockholm (typ Gallerian), klockan 22-03. 120:-. Inte så farligt, right? Come on! Party party :)

Jag är frisk. Livet leker :)
Jag har köpt nya tuggimmin på påse.

Angående mitt löfte att skriva upp allt jag åt förresten (om någon minns) :P Det gick ju sådär. Men ja. Jag äter betydligt mindre skräp och skit. Så, eftersom jag inte ville skriva upp allt jag åt, så började jag äta bättre, och nu är det nice nice :) Inte riktigt sugen på massa skräp. Nu vill jag bara trimma magen och få klänningen att sitta som en smäck. That is the plan and I'm getting there :)

Time to lägga in lite låtar på Sussis usb som ska spelas på studentskivan. :) Go go! Tjo ho!

Kommentarer
Postat av: nanthin

har precis skrivit ett dokument på datorn "nanthins bootkamp" haha! Ska fan också komma igång nu!!! på riktigt, beach 2009 here we come :D

2009-04-25 @ 15:39:39
URL: http://nanthins.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en härlig lördag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-25 @ 15:46:07
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0