Det går bra nu *not*

Haha, så misslyckat!
Eller ja, först så drog jag och bror hem till Jocke där vi sadlade om för att åka lite hoj :) Det var kul. Fick skjuts ut till Rusta där jag köpte ögonfransfärgen, den blev det en liten extra rutt innan vi åkte tillbaka till Jocke.

Gock hem därifrån. Så när jag kommer hem plockar jag upp färgen, redo att färga. Läser instruktionerna. Men efter att ha läst den för sjuttonde gången utan att förstå vad de menar så inser jag att tuben med färg saknas. Surt.

Försökte ringa till bror för att se om vi kunde åka ut och byta den. Men eftersom han var ute och hojkade så svarade han inte. Kom då på att jag ju lovat att gå förbi Goclon idag och se efter hur det var med tider och så. Så på med skorna och jackan och vandrade iväg.
Kommer bort till Goclons två minuter senare, och guess what. Jo. Det var stängt. Gulligt.
Får gå tillbaka imorgon efter att jag och Maja har varit och simmat :D

Yes, du hörde rätt. Jag ska simma imorgon :) Har bara en lektion, historia, på morgonen, sen slutar jag. Wiiie.
Nu är det NCIS som gäller.

Jajuste, jag lyckades få bror att toffla sig iväg till Rusta och byta färgen :D Tack som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0