Bip... Bip... Biiiiiiiiip...

Jag har just nu påbörjat tre stycken olika inlägg. Alla fuckar ur. Jag dampar på mig själv. Men inser att det inte är bra det heller. Blicka framåt. Lär av misstagen. Tänk positivt. I've heard that regrets are mistakes that we don't learn from. Så jag tänker inte ångra något. Jag tänker leva och lära. Ta konsekvenserna och skylla mig själv. Jag tänker. Jag ska. Jag kommer att hålla mig på rätt bana. Rätt spår. Right track. Inga avigstigar eller genvägar. Hard work. And that is it! Punkt.

Jag ser ändå helgen som lyckad...

Kommentarer
Postat av: lillsyssling

kan du få med mig på den banan? för jag har spårat ur.

2009-04-27 @ 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0