Back on track

First day after Spring break. And it's quite good to be back. Back on track.

Det är skönt att komma igång igen. Träffa vänner och sätta igång hjärnan som stått på viloläga den senaste veckan. Kanske inte den bästaste dagen idag, men vafan, vad kan man begära av första dagen efter ett lov? :P
Lite engelska, tog ett tag att få igång hjärnan kan jag säga, fyfan va seg jag var.

Kemi på det. Tydligen har jag prov på torsdag också :/ Och min danslektion som jag ska hålla i på torsdag. Nästa vecka har vi kursprov i kemi och jag måste få bra för att klara kursen. Men med tanke på hur mycket jag missat så är jag lite tveksam. Men jag ska iaf börja läsa igenom alla kapitel nu på tåget. Jag har ju ändå en vecka på mig. Så påstår vissa att vi är lediga på måndag, vilket vore perfekt som pluggdag :)

Det kommer gå finfint. Båda proven och danslektionen. Det kommer gå bra, jag känner det på mig. (Y) Göttmos.
Men men, nu är det nog dags att börja dra sig. Jag har varit duktig och suttit kvar i skolan och jobbat med TeFö. Klar med det som jag skulle göra på lektionen nu.

Ska åka hem och gå upp till jobbet, sen ska jag och bror åka ut till Rusta där jag ska köpa lite ögonfransfärg. Kul att prova. det blir nog bra. Så kanske man slipper sminka sig för att känna sig bekväm. Ingen smink idag :) Jag är stolt över mig själv :) Go åsa!

Time to get going :) Tjarråååw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0