Bajs eller anus... eller vänta... :/

Se på fan, en springtur blev det. Jag imponeras av mig själv ibland och min beslutsamhet.
Jag har gjort en liten (läs: lång) lista över saker som borde eller måste göras, helst innan skolan börjar. Jag känner mig riktigt duktig som redan har lyckast pricka av fyra saker :) Tjohoo...

Jag funderade lite över det här med nyår... Och gud vad överskattat det är! Allt är så speedat. Årets roligaste fest! Jo tjena, inte med dom förväntningarna. Självklart är det kul med fest. Men man ska ju inte överdriva. Det är svårt det där med förväntningar. Jag är en sån som försöker att ha så lite förväntningar som möjlig så att man inte blir besviken. Men jag är inte den som tänker att "ööh, det kommer bli så jävla tråkigt ikväll asså.." Det är svårt att förklara. Jag har inte förväntningar, men jag tänker ändå att jag ska göra det bästa utav kvällen, jag ska ha kul! Det är målet varje gång man går ut eller ska på fest, eller egentligen vad det än gäller. Jag tror på att det är jag själv som bestämmer, och att jag kan påverka. Vill jag ha kul en kväll, då gör jag så att det blir roligt. Svårare än så är det inte. Ens största hinder och fiende är en själv.

Nyår för min del då. Jo jag ska hem till Cilla, en nära vän till mig. Anni och Cillas klasskompis Johanna kommer också att vara där. Fyra personer, en knytismiddag på självaste nyårsafton. För vissa kan det kännas tunt. För mig känns det helt underbart! :) Det behövs inte någon stor lokal dit det ska komma otaliga mängder med folk som ska supa sig stupfulla för att överhuvudtaget kunna prata med folk.
Fyra tjejer som vet hur man har kul, och jag tror att det här kommer bli en helkväll! Eller nej, jag tror inte, jag är säker på att det kommer bli det!

Ett ganska långt inlägg än en gång.. men men, sån är jag. När jag väl kommer igång är det svårt att få stopp.
Just nu sitter jag och väntar på att Cilla ska höra av sig. Pratade med henne på msn för ett tag sen och bestämde att vi skulle ta oss in till stan och ta en fika. Sitta och snacka massa skit, ta igen för alla dessa månader då vi knappt träffast känns det som... Det ska bli kul, trevligt, riktigt miiisigt faktiskt.

Så, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0